sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

And they lived happily ever after

Katseemme kohtasivat jo viime vuonna Helsingin Stockmannilla, mutta en vielä raaskinut lähestyä enempää tätä ihanuutta. Tiesin kuitenkin jo silloin, että siinä hän on. Kuukaudet kuluivat ja tieni vei taas Helsinkiin. Olin miettinyt häntä koko ajan esitapaamisestamme lähtien, sillä se istui päälleni kuin hansikas; hihat olivat pituudeltaan täydelliset, helma tasan tarkkaan polveeni, väri oikea. Takki oli tehty juuri minun mittojeni mukaan. Olin tehnyt päätökseni. Enää en katso muita vaan otan hänet! Vaatekaappiini on kevään aikana saapunut uusi, odotettu, palvottu ja ylistetty takki.



2 kommenttia:

  1. Onnea uudesta takista! Joskus jokin juttu vain puhuttelee niin paljon, että eroon ei pääse vaikka yrittäisi. Uskon, että tämä "rakkautesi" on pitkäikäinen. Kaunis ainkin :)

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi, toi on NIIN hieno! Olen itse kuolannut sen perään joka kevät, mutta ikinä en ole edes kokeillut koska olen pelännyt että jos se sopii täydellisesti niin rahatilannettani sen enempää miettien ostaisin sen varmasti :)

    Olisi kiva vielä nähdä takki päälläsi! :)

    VastaaPoista